Veelgestelde vragen
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Klik op deze link voor verzendinformatie.
Hoelang duurt het voor een artikel weer op voorraad is als er ‘beschikbaar via nabestelling’ staat?
Als het om een vestspeld of vestsluiting gaat, maak ik deze zelf. Afhankelijk van hoe druk het is, heb ik 1 tot 3 werkdagen nodig voor ik het artikel kan verzenden..
Waarom ontvang ik geen email van mijn bestelling?
Erย wordtย altijd een email verzonden als je een bestelling plaatst en alsย de bestelling door mij verzonden wordt. Ontvang je geen email, dan isย deze waarschijnlijk in je spamfolder terecht gekomen. Dit gebeurtย regelmatig als je gebruikt maakt van hotmail, gmail enย live-emailadressen. Helaas merk ik dat ook bij e-mailadressen die bijย KPN horen, de email sinds ze een nieuwe spamfilter gebruiken onterechtย in de spamfolder beland.
Ik heb geen factuur ontvangen. Naar welk rekeningnummer moet ik het bedrag overmaken?
Alsย e voor achteraf betalen hebt gekozen ontvang je de rekening voor jeย bestelling van Klarna. Tegenwoordig hebben de meeste emailprogramma’sย een erg scherp afgesteld spamfilter waardoor vaak ook mailtjes onterechtย in de spamfolder terecht komen. Heb je geen e-mail met een rekening vanย Klarna ontvangen, dan staat deze waarschijnlijk in de spamfolder.
Waarom krijg ik mijn bestelling in een oude doos?
Om het milieu en kosten te sparen hergebruiken ik zoveel mogelijk oude verpakkingen en vulmateriaal.
Waarom staat er een heel ander gewicht bij het artikel wat ik besteld heb?Het gewicht wat bij de artikelen staat is het gewicht wat gebruikt wordt om de juiste verzendkosten te berekenen. Dat is niet het werkelijke gewicht van het artikel.
Waarom betaal ik meer verzendkosten dan er op de envelop geplakt zit?
Omย een bestelling bij je thuis te laten bezorgen maak ik meer kosten danย de kosten die je op de envelop of het doosjeย ziet. Er komt namelijk meerย bij kijken dan een postzegel alleen. Denk hierbij aanย verpakkingskosten, printkosten etc. Deze kosten zijn verwerkt in deย verpakkings- en verzendkosten.
Kan ik mijn bestelling ook op komen halen?
Jazeker!ย Tijdens het bestelproces kun je kiezen voor ophalen. Zodra jeย bestelling klaar ligt ontvang je een mailtje waarin staat wanneer je jeย bestelling op kunt halen. Let op, ik ben niet de hele dag op kantoor aanwezig. Daarom kan het ook alleen op afspraak.
Is het mogelijk de artikelen te komen bekijken?
Nee,ย Ik heb geen fysieke winkel. Wel staย ik regelmatig op markten enย braderieรซn. Wanneer ik een markt of braderie gepland heb staan, kun jeย de data op de website terugvinden.
Ik woon niet in Nederland, waarom kan ik niet bestellen?
Ikย verstuur alleen in Nederland en Belgiรซ. Wil je toch graag bestellen,ย neem dan even contact op dan kijkย ikย even of ik een uitzondering kanย maken.
Met welke vervoerder wordt mijn bestelling verzonden?
Ik verstuurย in de meeste gevallen met Post.NL.
Kan ik mijn bestelling laten afleveren bij een Post.NL locatie van mijn keuze?
Nee,ย helaas niet meer. Aangezien het nog maar een week bij een Post.NLย locatie blijft liggen kreeg ik erg veel retouren omdat het niet op tijdย afgehaald werd.
Op welke manieren kan ik betalen?
Je kunt betalen met iDeal, Bancontact en achteraf betalen. De betaling loopt via Mollie en bij achteraf betalen via Klarna.